Fwd: SCG

Stéphane Ducasse

Begin forwarded message:

From: "Fron, Annick" <[hidden email]>
Date: March 1, 2011 2:31:03 PM GMT+01:00
To: Stéphane Ducasse <[hidden email]>
Subject: RE: SCG

Y a –til une limite au nombre de fichiers ?

From: "Fron, Annick" <[hidden email]>
Date: March 1, 2011 1:50:15 PM GMT+01:00
To: Stéphane Ducasse <[hidden email]>

J'obtiens ceci , et en plus pas moyen de trouver la commande pour lancer Moose

Re: Fwd: SCG

simondenier

I have win7 at work, I will try to take a look.

Begin forwarded message:

From: "Fron, Annick" <[hidden email]>
Date: March 1, 2011 2:31:03 PM GMT+01:00
To: Stéphane Ducasse <[hidden email]>

Y a –til une limite au nombre de fichiers ?

<image002.png>

From: "Fron, Annick" <[hidden email]>
Date: March 1, 2011 1:50:15 PM GMT+01:00
To: Stéphane Ducasse <[hidden email]>

J'obtiens ceci , et en plus pas moyen de trouver la commande pour lancer Moose

<image003.jpg>

bizarre est ce que tu peux remonter cela a la moose-dev car c'est le meme setup que seaside.
la one-clique contient 3 vms

Simon Denier

Re: Fwd: SCG

Tudor Girba
Thanks.

Doru

On 1 Mar 2011, at 20:31, Simon Denier wrote:

> I have win7 at work, I will try to take a look.

www.tudorgirba.com

"Yesterday is a fact.
 Tomorrow is a possibility.
 Today is a challenge."

Re: Fwd: SCG

Tudor Girba
Hi,

Could you please let us know what exactly you did to arrive to the error?

Cheers,
Doru

On 1 Mar 2011, at 16:53, Stéphane Ducasse wrote:

> Begin forwarded message:

www.tudorgirba.com

"Problem solving should be focused on describing
the problem in a way that makes the solution obvious."