magic tank storybook translation

Timothy Falconer-2
Hi everyone,

http://squeakland.org/showcase/project.jsp?id=11786

Just posted an Etoys storybook that I attempted to translate from English into Portuguese, Spanish, German, and French with Google.
Please let me know if Google's translations are off so I can correct them. Also, please comment if you like it so the authors may hear from the world.
--
Apenas publicou um livro de histórias Etoys que eu tentei traduzir do Inglês para o Português, espanhol, alemão e francês com o Google.   Por favor, deixe-me saber se as traduções do Google estão fora para que eu possa corrigi-los. Além disso, por favor, comente se você gostar dele de modo que os autores podem ouvir o mundo.